Застрахователят подкрепящ спорта
Г-н Паличев, УНИКА в международен план има над 200 г. опит в подкрепа на обществено значими проекти и каузи, част от които е спортът. Защо избрахте да си партнирате с Българската асоциация по триатлон в България?
УНИКА е международна застрахователна група, традиционно свързана и подкрепяща спорта. Носителката на големия кристален глобус в Световната купа по ски за 2021 г., Петра Влъхова, е рекламно лице на бранда. Освен това редица състезания в Европа ежегодно се реализират с подкрепата на УНИКА. В България сме изключително щастливи да започнем сътрудничество с динамично развиващата се Българска асоциация по триатлон. Запали ни ентусиазмът и енергията на екипа на Асоциацията и тяхното силно желание комбинацията от три спорта (плуване, колоездене, бягане) да набира все по-висока скорост и популярност. Искрено споделяме вниманието и грижата, насочени към подрастващите. Всичко това напълно съвпада и с нашата корпоративна култура. В УНИКА вярваме, че спортът, заедно с регулярна грижа за здравето и налична защита при нежелани ситуации са най-добрата и разумна превенция.
За БАТ е особено важно любителите на триатлона, а не само професионалните атлети, да мислят превантивно за здравето си като активни хора. Според Вас има ли култура в България застраховането да се разглежда като превенция и грижа за проблеми, които все още не съществуват?

Нашата роля в обществото, като застраховател, е да внасяме спокойствие в ежедневието и да сме доверен партньор. Ние в УНИКА се стремемим да предлагаме разбираеми, достъпни и лесни за сключване продукти, които надграждаме с полезни услуги и лесно обслужване. Един малък пример за това е планинската ни застраховка, която е подходяща за всички обичащи и прекарващи време сред природата, покриваме и по-екстремните занимания, като планинско колоездене. Сключването отнема по-малко от 3 минути, само с няколко клика, като цената започва от 3 лева на месец, а в една полица може да включим и защитим цялото си семейство.
В какви каузи се включвате, какво отличава УНИКА от всички останали застрахователи?

Корпоративната ни и социална отговорност е насочена изцяло към зелени инициативи и нашите най-малки приятели. Ако се разхождате по популярните места и хижи на Витоша ще забележите нашето присъствие, а едно от най-дългогодишните ни партньорства, вече повече от 10 години, е с SOS Детски селища Трявна.
В началото на този месец, по случай международния ден на здравния работник предоставихме 100 безплатни лекарски консултации, достъпни за всички желаещи чрез уеб приложението ни за телемедицина MedUNIQA. Всички наши служители, вече повече от година работят от разстояние, използваме термина „офис без граници“, като вече сме решили, че ще продължим този начин на работа в дългосрочен план, осигурявайки максимална гъвкавост, от която всички ние имаме нужда, дори за да упражняваме и любимите си спортни занимания.
Междувременно през последните години успяхме да надградим и продължаваме да развиваме своите дигитални услуги. Вече не е нужно посещението на наш офис за завеждане на претенция, това се случва изцяло онлайн. Към момента повече от 50% от автомобилните ни щети се изплащат без нужда от физически контакт с наше представителство и служител. Всеки втори клиент сам заснема увредените елементи, след което нашите експерти бързо преглеждат и изплащат обезщетението. Това е възможно най-вече, защото вярваме на клиентите си, което ни мотивира да правим застраховките и последващото им обслужване възможно най-удобно за тях. Това е и основната корпоративна цел на УНИКА. Да поставим в центъра на своята застрахователна дейност реалните нужди на нашите клиенти и да вървим с тях по целия път, като те определят посоката.
Бихме искали отново да благодарим на Българската асоциация по триатлон за възможността да си сътрудничим и да пожелаем успех на всички участници на предстоящите състезания през месец юни и юли в Пловдив и Бургас!
Вашият коментар